• PRINT
  • E-MAIL
A A A
ATLAS

Poslovna zgrada „Duplico“

Ocijeni:
Stranica još nije ocijenjena.
Studio DOT
Grad: Sveta Nedjelja
Godina projekta: 2014
Godina izvedbe: 2015
Tip građevine: poslovne zgrade
Površina: 900,00 m2
Investitor: Duplico d.o.o.
Veličina parcele, kao i urbana pravila odredili su maksimalnu površinu i položaj zgrade na parceli. Zgrada je smještena na velikoj, ali uskoj i dugačkoj parceli iz čega je proizašao izduženi tlocrt pravokutnog oblika, a prostorno je koncipirana od dva izmaknuta volumena oblikovana strmim dvostrešnim krovištem.

Projektni zadatak dobiven je od firme „Duplico“ d.o.o. koja je izgradnjom nove poslovne zgrade željela zadovoljiti sve svoje potrebe za kvalitetnim i funkcionalnim radnim okruženjem.
U zgradi su predviđeni uredski prostori te radionica. U prizemlju se nalazi radionica za popravak ispisnih uređaja, printera i sl. te za izradu elektroormara, priručno spremište s pomoćnim materijalom i rezervnim dijelovima, sanitarni čvor, toplinska prostorija i prostorija za server. Na 1. katu i potkrovlju su smješteni uredski prostori, sanitarije i čajna kuhinja.Uredske etaže su jednim svojim dijelom organizirane s nekoliko zasebnih zatvorenih uredskih jedinica, dok je ostatak etaža koncipiran kao "openspace", fleksibilan prostor koji se može naknadno definirati prema specifičnim potrebama.

Potkrovna etaža, oblikovana ispod kosog krova, osvijetljena je isključivo krovnim prozorima, koji su optimalno integrirani u plohe krovišta. Krovni prozori omogućuju prodor dnevnog svjetla u sve prostore tijekom cijelog dana, te daju snažan prostorni osjećaj. Na taj način postignut je idealan spoj ekologije, uštede energije i velike količine direktne sunčeve svjetlosti.
Ulazi u građevinu su na sjevernom pročelju na nivou okolnog terena. Stubišta su dvokraka, smještena na istočnom i zapadnom pročelju zgrade i povezuju sve etaže.
Koncept projekta proizlazi iz oblikovanja jedinstvenog objekta koji će u sebi pomiriti okolnu urbanističku matricu i zadovoljiti zadani programski zadatak. Rješenje s dva izmaknuta volumena, koji oblikovno karakteriziraju vanjski izgled zgrade, objedinilo je planirane ciljeve i ostvarilo kvalitetan odnos sa susjednim građevinama.
Jednostavnim, a istovremeno iznimno atraktivnim efektom oblikovanja pročelja u nekoliko boja zgrada je dobila prepoznatljivost, jedinstvenost i posebnu vrijednost. U kolorit vanjskog oblikovanja prenesene su prepoznatljive boje iz loga firme, koje se protežu iz eksterijera u sami interijer.

Suvremena izgradnja poslovnih zgrada ukazuje na trend korištenja arhitekture kao jednog od načina prezentacije vlastitog branda i predstavljanje vlastitog kvalitativnog nivoa, snage pa i financijske moći, kao i prezentacije vrijednosnih i funkcionalnih dometa poslovanja. Primarna zadaća arhitekture u tom smislu je ukazivanje na poslovnu profiliranost kompanije i smjer njezina razvoja.

Komentari

Trenutno nema komentara.
  • Share |

BRZA PRETRAGA

POKROVITELJI

Keramika Modus
-
-