Centar Cascade sagrađen je u središtu Zagreba, nekih 500 m sjeverno od glavnog gradskog trga, na mjestu gdje se ravni nizinski dio Zagreba počinje penjati prema brdima s elitnim stanovanjem. Arhitektonski koncept smatramo kontekstualnim jer uvažava topografiju koja sugerira građenje terasa, razapetih između dvije paralelne ulice na različitim visinskim kotama. Visina zgrade odgovara ostalim zgradama u ulici, ali sa šupljinom koja formira karakteristični terasasti presjek koji je čini posebnom.
Lako je zaključiti da je centar ime dobio upravo po poprečnom presjeku. Dok prolazite Tkalčićevom ulicom, jednom od važnijh zagrebačkih ulica, presjek zgrade omogućuje vam vizualni kontakt s četiri ulice-terase centra. Na njima ljudi sjede u kafićima, hodaju od dućana do dućana ili se samo muvaju.
Ulicama-terasama moći će se i samo proći kroz Cascade od Mikleušićeve ulice sve do susjednog komercijalnog centra, ne koristeći prometnu Tkalčićevu ulicu. Tako ove privatne ulice-terase postaju dio javnog gradskog prostora. Na južnom dijelu, prema Mikleušičevoj ulici obnoviti će se i kapelica koja je do sada bila nevidljiva prolaznicima.
Jedna strana terase su staklene stijene dućana, dok se na drugu stranu u dućane prelazi mostovima. Same terase dovoljno su široke da osim komunikacije služe i kao vanjski dio dućana ili kafića koji su ih okupirali stolovima i stolicama. Ulice-terase na zadnjoj etaži su natkrite transparentnim krovom.
Centar na istočnom dijelu, okrenutom stambenim kućama gornje ulice ima vrt na koji gledaju četiri stana. Stanovi i njihov prilaz potpuno su odvojeni od komercijalnog dijela zgrade. Osim velikog zajedničkog vrta stanovi imaju i svoje male.
Ostali dio zgrade su trgovački prostori karakteristični za ovakova mjesta, dućani različitih veličina orjentirani na sustav hodnika. U podzemnom dijelu je garaža sa 180 parkirališnih mjesta i tehnički dio zgrade, sveukupno oko 18.000m2.
Oblik zgrade proizišao iz njene funkcije ujedno je i njena atrakcija. Smatrali smo da su ostali arhitektonski dodaci nepotrebni. Oni dizajnerski nalaze se razbacani po prilično ambiciozno zamišljenim dućanima i kafićima. Zgrada je otvorena krajem 2009-e godine u krizno doba za trgovanje u Hrvatskoj, no funkcionira sve bolje te postaje neka vrsta okupljališta mlađe urbane populacije.